Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Monday, June 13, 2016

Agen Snek Lazat terbaru



Nak rasa snek by snek lazat tapi taknak pos.. nak cod je. Jom intai agen terdekat ye.. mana tau ada yang dekat ke.. senang sket nak order dan pos. tapi kebanyakan aktif order bebaanyak masa pose nie je.. apa2 leh pm dengan agen terdekat ye.


Agen Snek Lazat di Melor, Ketereh. Nida (SMS/wassap) 0172974143


Agen Snek Lazat di Alor Gajah Melaka, Ct Fariza (sms/wassap) 010 7605352

Agen Snek Lazat di Rantau Panjang, Port Klang Selangor, Yani (sms/wassap ) 013 5019389









100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com