Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Tuesday, April 19, 2016

Bahulu Cermai serendah RM25 untuk 100pcs sahaja






Anda peminat bahulu tradisional?? Garing diluar dan lembut didalam.. sedap wat minum petang ye.. santai2 dengan keluarga, sambil minum kopi.. sedap sungguh kalau cicah dengan kopi panas2 nie..


Harga terlajak murah tau serendah RM25 sahaja untuk 100pcs. Pos seluruh Malaysia ye.. COD sekitar Kuantan Pahang. Kalau nak banyak untuk sebarang majlis dan nak doorgift 1000pcs keatas boleh la COD sekitar Kuala Terenganu dan Kota Bahru kelantan ye.. tapi untuk order bulk kena book awal ye..



100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com