Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Tuesday, April 26, 2016

Popia Samosa Mini yang terlajak sedap dan ranggup





Alhamdulillah, nie hasil Popia Samosa Mini ye.. atas permintaan orang kuantan, kita start buat untuk pasaran seluruh Malaysia.. Sapa nak angkat tangan lelaju?? Insyallah coming soon ada GA utk Free Popia Mini ye.. Sapa yang suka snek yang berintikan serunding ikan pastikan Join GA yang akan datang.. cer komen sket..


Nak cerita pasal popia samosa mini yang terlajak comel nie dan yang pasti sedap, ranggup dan padat dengan inti serunding ikan ye. Ni yang mahal sket costing sebab inti terlebih sket dari Popia Gulung / Simpulan Kasih (yang tu pun dah padat tapi yang samosa lg banyak ye..) kalau sket tu pun ada kebocoran semasa mengoreng.

Yang pic atas ni Popia Samosa mini serendah RM10 sahaja exclude postage ye..

Stgh kilo RM25
Sekilo RM45 sahaja..

Insyallah semua masih harga yang terlajak murah lagi tau. Murah dan sedap...



100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com