Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Tuesday, April 12, 2016

Doorgift Karipap Mini in pack & jar






Ni cerita minggu lepas tau.. tak lepas nak update apa2 pun.. siap packing doorgift untuk customer aka cousin, kepala terus tak brape betul sket.. memanjang sakit kepala.. mungkin sebab kat kelantan terlampau panas sangat kan. Skrang cuma nak settle mana order customer untuk cod sekitar kota bharu kelantan.


Insyallah doorgift mini karipap terlajak murah tau serendah 40sen sahaja.. tapi banyak peringakat harga la ye. Ada 40sen, ada 80sen dan ada RM2.40. Yang paling tinggi tentu in jar tapi jangan risau tu pun dah bagi harga kasih sayang dah tau. Tapi yang botol nampak lebih exclusive untuk bagi kat saudara mara kan.. bagi yang ada budget lebih boleh order in jar.

Boleh usha direct kat FB https://www.facebook.com/SnekLazat atau klik label Doorgift Karipap Mini ye. Insyallah semua ada kat label tu. boleh cuci mata dulu ye.. brape harga, brape kuanti.. 




100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com