Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Wednesday, November 2, 2016

Layan Kerepek Pisang Cheese.. ummmm sedapnya



Bagi peminat tegar snek kerepek pisang plus cheese memang kena cuba ye sebab rasanya boleh tahan la sedapnya.. tapi cheese tak melekat sangat kat kerepek pisang tak macam popia cheese. Ketebalan cheesenya memang menawan kalbu betul.. tapi kat kerepek pisang pun bersalut sepenuhnya je tapi tak tebal sangat ye... tetap sedap.. limpahan cheese gitu. Ni khas untuk peminat tegar cheese dan kerepek pisang ye. Kalau nak cuba apa salahnya.


Kerepek Pisang Cheese
Kerepek Pisang Cheese


Kerepek Pisang Cheese
Kerepek Pisang Cheese 
Ni pack biasa je la.. sesuai untuk budget doorgift murah-murah. Kalau siap deco budget dalam rm1.20 hingga rm1.7 sahaja. Nanti dah siap untuk doorgift kita snap dan tayang kat blog, fb dan ig ye.. jangan lupa intai2. 

Pakej student atau sapa saja yang nak tambah pendapatan pun boleh juga ye. Pack yang RM2, 3 ke.. kita bagi harga tolak je dengan min 20pack ye. Dapat la seringgit dua untuk wat belajar.



100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"


****************************************************************************

Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Mini  dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI


SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat


Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat


IG - @sneklazatsedap

Ig @jom_singgah_shoppe




Official Website - www.jomsinggah.com