Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Tuesday, November 22, 2016

Nak Kelainan & Terlajak MURAH untuk DOORGIFT / Goodies?



Nak kelainan untuk bagi doorgift / goodies kat sedara mara & Tetamu?
Asyik snek biasa je. Kekacang je.  Apa kata tukar sket menu doorgift, bagi yang tradisional tapi yang telah dimodenkan ye.

Nak yang terlajak moden, boleh bagi cheezy snek yang terlajak sedap & crunchy sampai ramai yang repeat order tau.. Alhamdulillah ( ni khas untuk pengemar tegar cheezy snek ye).


Popia Simpulan Kasih Cheese
Popia Simpulan Kasih Cheese


Kerepek Pisang Cheese
Kerepek Pisang Cheese

Ni yang antara hot item setakat nie bagi pengemar tegar Cheeze snek. Memang melimpah ruah keju nya.. dari kanak2 sampai orang berumur pun suka makan ye ( tapi pastikan anda peminat tegar snek berasaskan keju, jika tidak ianya hanya snek biasa sahaja).

Apa2 lagi meh la usha mana berkenan dihati ye. Kalau nak cari budget doorgift lain dengan harga termurah boleh klik SINI - DOORGIFT BUDGET. Semua jenis doorgift yang murah ada ye.. atau cust boleh bagitau budget brape dan  pack macamana ye. Lagi senang wat kira2 untuk isian je la. Semua aneka popia, karipap mini, kerepek pisang dan bahulu ye. Semua nie semua hot item untuk doorgift. Nak rasa kita boleh bagi juga tapi sekitar Kota Bharu je la..

100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Mini  dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

IG - @sneklazatsedap

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com