Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Thursday, November 3, 2016

Doorgift Kerepek Pisang Cheese, baru lain dari lain ye..



Assalamualaikum dan selamat tengahari semua. Tak lama lagi cuti sekolah kan.. mana yang dah jadi raja sehari tu dah buat semua persediaan ke. 

Nak cari doorgift yang budget? Simple? Yang penting sedap, betul ke tidak. Kalau nak lain dari yang lain boleh cuba wat doorgift kerepek pisang lak ye.. sedap dan ranggup pastu insyallah semua orang pun suka dengan kerepek pisang nie.

Keperek Pisang Cheese
Keperek Pisang Cheese

Yang tak deco apa2 lagi sebab pack hantar kiosk Snek Lazat je. Insyallah dah ada order untuk Kerepek pisang cheese, nati kita snap comel2 ye.. mana tau ada yang berkenan dihati ke. Nak cuba ke.. nak wat kudapan ke.. nak jual kat member2 opis ke. Semua boleh la. Semua dialu2kan ye.


100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Mini  dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

IG - @sneklazatsedap

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com

2 comments:

  1. Brp harga ni?
    Nampak sedap n crunchy je

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni murah je sebab budgetnya.. nti balik kita belanja makan.. mana tau leh jadi agen klang ko..

      Delete