Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Monday, January 4, 2016

Ramai yang puji Popia Simpulan Kasih..





Alhamdulillah, nie feedback lama tapi nak share juga ye.. dari customer terus jadi agen. Sempat gak memborong 5-6kali tapi skarang tak tak aktif sangat .. yang layak dapat harga borong mesti borong sakan ye iaitu min 10kg keatas.. lepas tu tak kisah nak beli brape sebab saya harga yang sama juga.. sekurang2nya dapat la juga margin profit dalam rm5-10 per kg.. sambil makan n jual.. dapat gak sket side income..


Nota Kaki - Walaupun yang borong popia simpulan kasih dengan kami dikira sebagai agen bawah kami tapi sekiranya ada masalah diantara agen n customer beliau, kami tak bertanggungjawab ye. Sebelum apa2 pastikan seller yang anda nak beli boleh dipercayai ye.. yang memang aktif dengan urusan jual beli.. ada aktiviti postage.. dan sebagainya ye.. untuk peringatan je la..

***********************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe

Official Website - www.jomsinggah.com