Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Monday, January 4, 2016

Misi siapkan order Popia Simpulan Kasih untuk Agen Selangor & Kuantan




Ni cerita malam tadi.. dah settle ber"popia" baru dapat update sket tentang aktiviti harian. Minggu ni aktiviti goreng popia je tau sebab nak settlekan order Popia Simpulan Kasih untuk Agen Bandar Saujana Putra dan Kuantan. Order masih dibuka ye sampai 7Jan nie sebab 8Jan dah nak buat penghantaran ke kuantan dan selangor. kebetulan minggu ni ada assistant yang tolong siapkan order, tu yang laju je agen2 order popia simpulan kasih rangup.


Kalau rasa nak order meh contact Agen Snek Lazat cecpat ye. Bukan apa, sekurang2nya agen boleh tambah stok aka order dengan kita. Boleh angkut skali 8Jan.. boleh COD mana yang terdekat ye.

Bawah nie detail agen yang boleh dihubungi. Untuk order Kota Bharu kelate sentiasa dibuka ye.. order je tau sebab proses semua kat kelantan, so takda masalah nak settlekan order. Min order sekilo untuk penghantaran ye.

Pantai Cahaya Bulan, Kota Bharu dan sekitarnya ( pengepoan selurtuh Malaysia)
Mcna, sms/wassap 019 9517292 

Ketereh dan sekitarnya
Dah, call 013 9630355

Kuantan dan sekitarnya
Mazni, sms/wassap/call 0169504232

Genting highland, batang kali dan sekitarnya
Amran, sms/call 0199601644 

Bandar Saujana Putra, Jenjarom
Dayah, sms/wassap 013 6307961


***********************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe

Official Website - www.jomsinggah.com