Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Thursday, January 28, 2016

Popia Simpulan Kasih di Sri Kembangan Serdang.




Nie agen yang paling lama setakat ni, rasa dah  3tahun lebih jadi agen. . Alhamdulillah dan terima kasih for support ye. Order sentiasa ada je dari Sri Kembangan. Macam yang diwarkan sebelum nie, untuk agen luar dari kelate kebanyakan buat pre order dahulu dan baru proceed order dengan supplier. Apa2 pun anda boleh berhubung terus dengan Agen ye untuk mengetahui lebih lanjut.. mana tau agen dah ada stok ke. Insyallah bagi pihak supplier, kita akan sentiasa update kalau ada order dari agen dan customer.. Senang mana2 customer yang berdekatan nak selit order. Tak gitu?? hihi.


Apa2 pun kalau rasa nak cuba boleh roger2 agen yang terdekat ye. Mana tau dah ketagihan dengan Popia Simpulan /Gulung kasih dan karipap mini dari JSS nie. Yang nak jana income dengan Popia simpulan / gulung kasih yang terlajak laris dan sedap pun boleh ye.


100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com