Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Sunday, January 3, 2016

Popia Simpulan Kasih di Bandar Saujana Putra, Putra Height dan sekitarnya





Orang Bandar Saujana Putra, Putra Height dan sekitarnya yang peminat setia dengan snek  aka kudapan - Popia Simpulan Kasih, Popia Gulung Kasih dan Karipap Mini boleh order dalam minggu terus ye sebab agen kat BSP dah order banyak nie Popia Simpulan Kasih untuk orang Bandar Saujana Putra, mana tau nak selit order ke sebab penghantaran stok Popia Simpulan Kasih hanya sebulan sekali je tau.. pastu bulan depan lak penghantarannya.. tu pun kalau order banyak la..

Nak cuba boleh beli sket dulu ye.. kalau ok boleh borong lak.. Belian runcit dan borong sangat dialu2kan ye. Nak jadi agen pun boleh, min borong 10kg dan keatas (harga flat rate ye.) 



***********************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe

Official Website - www.jomsinggah.com