Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Sunday, January 3, 2016

Popia Simpulan Kasih di Batang Kali, Rasa, Rawang dan sekitarnya


Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 

Berita baik untuk pengemar snek aka kudapan tradisional  - Popia Simpulan Kasih, Popia Gulung kasih dan Karipap Mini yang terlajak laris, rangup dan sedap.. insyallah. Inti serunding ikan kg laut yang terlajak femes dan sedap. Untuk orang keje kat Genting highland, menetap di batang kali, rasa, rawang dan sekitanya.. mana yang rasa kawasa terdekat ye.. boleh contact Amran (sms/call/wassap) 019 9601644 untuk order Popia Simpulan Kasih, Popia Gulung kasih dan Karipap Mini yang terlajak laris, rangup dan sedap.. insyallah





Jangan segan nak contact ye.. mana tau ada rezeki untuk wat side income lak nanti time raya atau jual kat opis untuk kudapan. Untuk pengetahuan semua, agen tak pegang ready stok ye. Bila order ada baru agen akan order n cod sekitarnya. Biasanya dalam sebulan skali kita akan buat penghantaran kepada agen seluruh Malaysia tapi ikut permintaan la ye.



***********************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe

Official Website - www.jomsinggah.com