Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Saturday, January 30, 2016

Karipap Mini pun mendapat tempat dihati pelanggan.




Alhamdulillah selain Popia Simpulan Kasih yang terlajak laris, karipap mini pun tak kurang hebatnya.. haha. Walaupun jarang2 diceritakan sebab skrang karipap mini telah diambil alih oleh ipar duai tapi dengar order tiap minggu ada je. Makna sharing resipi turun temurun masih mujarab la ye. Alhamdulillah.


Throwback masa join dulu2 (tahun lepas je) ada vendor skali borong sakan sampai 10botol yang berharga Rm12 sebabnya "karipap nie sedap sangat, inti padat. Boleh beli n bawak balik untuk family kat KL" Alhamdulillah. Tapi maaf la sebab pic bro ni masa event dah hilang.. kalau tak boleh tengok bro duk ngunyah Karipap mini yang sedap dan rangup tu je la sepanjang hari.. hihi.

Jom pakat cuba ye, mana tau leh jadi ketagihan nanti. hih. Jangan risau sebab inti serunding ikan yang digunakan sama dengan inti Popia Simpulan Kasih yang terlajak laris.. hihi. Apa2 Agen Snek Lazat yang banyak support dan order tanpa henti walaupun buka time raya ye. Kalau raya memang tak menang tangan.. nak update apatah lagi kan.
Agen karipap mini dialu2kan ye. Pembelian secara runcit atau borong dialu2kan ye. Boleh cuba dulu sekilo dua, kalau ada member order baru order bulk ye.. tapi pembuatan karipap  mini agak perlahan sket sebab kita proses secara manual untuk pembuatan dos hinggan proses mengoreng. Kena order awal2 dengan 50% payment la untuk order bulk.



100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com