Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Saturday, January 2, 2016

Popia Simpulan Kasih yang rangup untuk Agen BSP




Proses Pembuatan Popia Simpulan Kasih pada 2Jan2016
Sapa orang BSP - Bandar Saujana Putra, Jenjarom (berdekatan dengan putra height) yang terasa nak makan / cuba popia simpulan kasih yang hangat diperkatakan.. Insyallah Popia simpulan kasih ni rangup dan sedap. Inti serunding ikan pun padat. Boleh order lelaju dengan Puan Dayah 013 6307961 (sms/wassap). Minggu ni leh order dulu.. insyallah minggu depan stok dari kelate terus ke BSP ye..
Packaging Popia Simpulan Kasi - 1kg dan 1/2kg depend permintaan Agen dan Customer.

Kita takda buat ready stok ye dan begitu juga dengan agen. Biasanya kita buka pre order dahulu dan agen akan order direct dengan kita untuk proceed pembutan pulak. Bukan apa untuk memastikan kualiti popia simpulan kasih sentiasa terjaga, fresh dan sedap dimakan ye.


Jadi apa lagi orang Bandar Saujana Putra Jenjarom (berdekatan dengan putra height) boleh order terus dengan Puan Dayah 013 6307961 (sms/wassap). Insyallah anda pasti berpuas hati dengan Popia simpulan kasih rangup dan sedap dari kami.. Insyallah.