Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Wednesday, February 17, 2016

1st Giveaways by Snek Lazat thru FB






1st GIVEAWAYS by Snek Lazat (khas yang ada FB ye.. sapa yang bakal bergelar raja sehari start bulan 5 keatas boleh join ye, mana tau ada rezeki nak dapat free goodies wat tambah dalam paper bag nanti)

FREE 200 pack Doorgift / Goodies & MINI Hamper


#GiveawaysbySnekLazat

Syarat GIVEAWAYS by Snek Lazat :

- LIKE Fanpage Snek Lazat (https://www.facebook.com/SnekLazat/)
- TAG 3orang kawan kat pin post kat fb
- SHARE post nie kat wall memasing2 dan tulis " 200pack goodies & Mini hamper nak bagi percuma untuk bakal pengantin"

Tu je syarat yang terlajak simple dan layak dapat 200pack goodies / doorgift.. boleh wat tambah dalam paper bag doorgift nti.. dan satu mini hamper ( berasaskan popia dan karipap mini ye)

Lebih banyak tag & share lebih tinggi peluang nak menang doorgift n mini hamper ye.. Tarikh akhir giveaways adalah 1May ye.. sapa yang kawen masa cuti sekolah bulan 5 boleh pakat join ye..

P/s - sapa yang order doorgift / goodies start bulan 3-4 layak dapat free 100pack secara percuma.. min 500pack popia atau karipap mini ye.. 



100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com