Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Sunday, February 14, 2016

Mini Hamper dengan Popia dan Karipap Mini





Asyik bawa pinggan mangkuk sebagai hadiah pengantin?? Apa kata berubah lain sket bawa snek yang hot, favorite semua orang kecuali orang tak suka makan snek macam popia simpulan / gulung kasih, karipap mini dan bahulu cermai ye. 

Sesuai untuk dijadikan hadiah, goodies dan barang hantaran kawen juga tau..simple dan yang penting sedap, rangup & padat dengan inti serunding ikan kecuali bahulu cermai kosong la ye.. takda inti ye.. harap maklum..



Antara item yang available untuk mini hamper ;


Popia Simpulan Kasih RM10
Popia Gulung Kasih Rm10
Karipap Mini RM9
Bahulu Cermai Rm4  - 10bj

Pembalut n riben mini hamper rm2 sahaja ye. Kalau nak deco sendiri bayar untuk item snek sahaja ye. Boleh pilih je dan tak semestinya semua item ye. Bahulu item yang perlu diorder lebih awal sebab owner duk berlainan negeri.. kita agen kat kelate sahaja.


Tadaa.. dah siap mini hamper kita ye. Kalau taknak mini hamper unutk 4item nie, boleh pilih mana yang berkenan dihati je.. popia ke.. karipap mini ke.. bahulu cermai ke.. sebotol pun dah boleh jadi hadiah tau untuk kekawan..






100% Produk Muslim & Bumiputera, Halal

"Sedap, Rangup & Padat"

****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com