Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Wednesday, January 6, 2016

[Fedback PSK] Popia SImpulan Kasih MEMANG SEDAP SUNGGUH!!

Rasa nak nangis bila dapat msg macam ni dari customer. Terharu sangat..Alhamdulillah, masa ni baru nak setapak kat kelate la juga sebab baru pindah balik kelate. Marketing pertama letak Popia simpulan kasih kat kedai2, Salah satu kedainya adalah kat KOOP Yakin Pandu.. yang msg cikgu memandu..



Siap ucapkan Terima Kasih lagi sebab buat popia simpulan memang sedap sungguh.. Siap beli rm10 tu tiap kali beli sebab Popia Simpulan kasih ni memang cepat habis kat Koop Yakin Pandu, hantar lak 2minggu sekali tapi skrang takda letak sana dah sebab dah bertukar management.. sale terakhir pun tak dapat.. taktau kira macamana tu.. huhu.


Lepas msg tu terus beli direct je kat kita.. beli murah sket la kalau packing RM10, dapat banyak sket..huhu.. Pastu insyallah ada free gift lagi nanti.



***********************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye


SMS/ Wassap 0199517292 Mcna









Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com