Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Saturday, January 2, 2016

Karipap Mini yang rangup dan inti padat.


Ni kira throwback balik la ye sebab kisah pembuatan karipap mini yang rangup nie cerita sebelum new year tapi baru nak share.. takper la ye.. layan aje la sebab sibuk dengan order sampai lupa nak update. 

Untuk karipap mini, inti yang kita guna adalah serunding ikan selayang ye.. pure serunding ikan. Insyallah dijamin sedap dan rangup









Next step lak iaitu proses mengoreng. Proses ni memamg cerewet sket la ye sebab nak guna api kecik n kena kacau setiap masa sebab taknak masak sebelah bahagian je nanti.. tak lawa lok sebelah gelap n lagi sebelah ala macam mat salleh gitu.. cerah2. Bukan apa takut masuk
angin lak




Tadaa.. ni hasilnya berkaripap mini harini.. 
tolong tengok n snap pic je.. sebab skrang musim berpantang.. orang lain yang siapkan order mana yang patut. kita tolong ambik order je mana yang customer nak order.


Meh cuba karipap mini dr kami ye.. meh roger laju2 ye.. sms/wassap 0199517292 untuk edaran sekitar kota bharu n pos seluruh malaysia ye.. sekilo hanya rm35 sahaja ye exclude postage.  Kita tak buat ready stok ye.. bila order masuk dari customer baru kita process membuat ye.. 

Atau boleh contact agen yang berdekatan anda ye.

Dah 013 9630355 (call)
Cod sekitar ketereh, koklanas, kadok n sekitarnya.. boleh tanya direct agen ye. Stok akan terus dibuat sekiranya dapat order dr customer.

Amran 0199601644 sms/call
Cod genting highland, batang kali dan sekitarnya (stok available bila ada customer order sahaja ye)

Mazni 0169504232 sms/call/wassap
Cod sekitar kuantan (stok available bila customer order sahaja ye)



************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..

SMS/Wassap 0199517292

FB - 
https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/SnekLazat


IG- @jom_singgah_shoppe


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,

Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/

FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri