Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Monday, January 25, 2016

Proses Pembuatan Popia Simpulan Kasih yang terlajak sedap dan rangup




Jom cuci mata tengok proses pembuatan Popia Simpulan Kasih yang terlajak laris dipasaran setakat nie. Sekali beli, insyallah rasa nak beli lagi tau sebab sedap, rangup dan padat dengan inti serunding ikan. Ada yang terus jadi agen untuk jana income.. alhamdulillah, Terima kasih semua untuk sokongan Produk Muslim dan Bumiputera ye.

Stok Popia Simpulan Kasih frozen.. sokmo ready stok ye.




Aktiviti mengoreng Popia Simpulan Kasih


Aktiviti meyejat minyak mana yang patut.. nak mesin belum mampu.. hihi

Packing time.. biasa kita pack dalam botol yang 1/2kg.. tapi kalau nak jimat, plastic kita pack juga ye

Seal n packing kotak. Untuk deliver kat Agen / customer.
Terima Kasih semua sebab support produk kudapan yang terbaik dan terlaris setakat nie. Bukan setakat raya je boleh order sebab order dibuka sepanjang masa 365hari ye.


****************************************************************************
Kalau dah teringin sangat nak cuba Popia Simpulan/ Gulung Kasih dan Karipap Mini Snek Lazat, jangan segan2 nak contact ye.

COD dari Pantai Cahaya Bulan hingga ke Ketereh ye. Penghantaran depend pada order ye. atau Agen Snek Lazat yang berdekatan ye -- KLIK SINI

SMS/ Wassap 0199517292 Mcna

FB - https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Snek Lazat- https://www.facebook.com/messages/SnekLazat

Ig @jom_singgah_shoppe



Official Website - www.jomsinggah.com