Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Followers

Saturday, January 2, 2016

Serunding Ikan Kg Laut yang terlajak femes dan SEDAP!!


Bagi yang tertanya- tanya inti apa yang kita guna dalam Popia Simpulan Kasih, Popia Gulung Kasih dan Karipap Mini. Jawapannya adalah serunding ikan ye.. tapi bukan buat sendiri pun serunding ikan nie, Beli direct dari kilang pembuat serunding ikan kat kg laut yang terlajak femes dan terlajak sedap tu kan.. Insyallah popia simpulan kasih dan mini karipap yang dihasilkan juga adalah sedap. Rangup dan padat ye.



tadaa, nie serunding ikan kg laut yang kita guna pembuatan Popia Simpulan Kasih dan Karipap Mini. Insyallah memang sedap dan terbaik setakat nie. Tak pernah tukar serunding ikan yang lain lagi setakat nie sejak 10tahun lepas lagi memang memborong dengan tuan yang sama je walaupun tiap 2-3 tahun naik rege walaupu tak banyak. Sebab kos asas pun naik hargakan.. kita terpaksa juga beli sebab sedap.. dan hasilnya Popia Simpulan Kasih, Popia Gulung Kasih dan Karipap mini sedap juga kan.. dan rangup baru best mengunyah.. kruk..krak..kruk krak gitu..


Selain Popia simpulan kasih dan mini karipap, serunding ikan nie pun kita jual juga ye sebab stok sentiasa ada setakat nie. Sekilo serunding ikan hanya serendah RM40 exclude postage ye. Nak beli sket pun takda masalah, roger je ye. 


************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..

SMS/Wassap 0199517292

FB - 
https://www.facebook.com/SnekLazat

Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/SnekLazat


IG- @jom_singgah_shoppe


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,

Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/

FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri